Monday, January 10, 2011

" tak seindah mimpi "

: bertarikh 09/01/2011 berakhir sudah ikatan cinta aku dengan muhd helmi setelah hampir 3taun terjalin
: ni gara-gara aku terlalu obses mengejar army sebagai kerjaya aku..padahal belom tentu aku dapat
: siyez aku betol-betol sayang dan cintakan die sepenuh hati aku
: tiada yang laen, hanya dia yang bertahta kini dan selamanya 
: baru 2 hari berpisah dah macam-macam perasaan dalam diri aku ni yang buat aku gelisah (sedih:keciwa:menyesal)
: macam mane aku tak trase sume 2..dalam sekelip mate segalanya berubah, 
: tak cam hari2 yang aku lalui b4 ni..setiap detik bersame die..25j msg xbnti klo nk ikotkan, makan pakai die, apa yang die buat sume 2 aku pkir. aku risau bile kami bjauhan...
: ni sume sebab aku terlalu mencintai dear
: rasekan kuat cinta aku ni pada dear , aku tak nak peristiwa lama berulang kembali 
 " ABANG...AYANG SAYANG ABANG " 







6 comments:

Miz Adah said...

sayer pon syg awop...lalalalal

helmiabdulwahab said...

3 thn ke?

nur hieda said...

saya cayang awok lebih ckit lah mak incik mawar..

nur hieda said...

dekat 3taun lah jgk..

ainoull said...

ekekkeee...
*guling2 ats lantai

nur hieda said...

cishhh!!! cial ko rem !!! :p

Post a Comment